ZASADY ANULOWANIA REZERWACJI W ZWIĄZKU Z COVID-19
Rezerwacje pobytów datą zameldowania przypadającą między 14 marca a 31 maja 2020 .
Anulowanie rezerwacji w przypadku obowiązywania zakazu przemieszczania się i obowiązywania zakazu przyjmowania Gości przez obiekty świadczące usługi wynajmu na pobyt turystyczny.
Anulowanie rezerwacji po zniesieniu zakazu przemieszczania się i zakazu świadczenia usług zakwaterowania na pobyt turystyczny.
Jeżeli po zniesieniu zakazu przemieszczania się i zniesieniu zakazu świadczenia usług Gość będzie chciał zrezygnować z rezerwacji, wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
Jeśli Gość w obawie przed COVID-19 mimo zniesienia zakazu przemieszczania się i zniesienia zakazu świadczenia usług zakwaterowania na pobyt turystyczny będzie chciał anulować rezerwację, której zameldowanie przypada w terminie do 31 maja 2020 r. otrzymuje BON na kwotę wpłaconego zadatku, który będzie mógł zrealizować na dowolną rezerwację apartamentu lub pokoju z datą zameldowania do 20 grudnia 2020 r.
SKRÓCONE ZASADY REZERWACJI APARTAMENTÓW:
- rezerwacji apartamentów można dokonać telefonicznie pod nr + 48 500 227 289 w godzinach pracy recepcji, wysyłając e-
mail na adres apartamentykarkonosz@gmail.com
- w weekendy apartamenty wynajmujemy na min. 2 doby.
- przy wynajęciu apartamentu na 1 dobę obowiązuje dodatkowa opłata za przygotowanie apartamentu w wysokości 50 zł (apartament jednopokojowy), 80 zł (apartament dwupokojowy)
- w długie weekendy tj, Majówka, Boże Ciało i święta (Wielkanoc, Boże Narodzenie, Sylwester) obowiązują pakiety pobytowe.
- w wakacje apartamenty wynajmujemy na minimum 5 noclegów.
- w ferie zimowe apartamenty wynajmujemy na minimum 7 noclegów
- doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16.00 w dniu przyjazdu i kończy się o godz. 11.00 w dniu wyjazdu.
- po dokonaniu rezerwacji należy wpłacić zadatek w wysokości 30% wartości rezerwacji na konto podane w potwierdzeniu rezerwacji.
- przy pobytach na 7 noclegów lub dłuższych istnieje możliwość negocjacji ceny.
- opłata klimatyczna w wysokości 2,20 zł/osoba nie jest wliczona w cenę. Regulowana jest na miejscu.
- akceptujemy pobyt zwierząt
- w obiekcie znajduje się restauracja serwująca śniadania i zestawy obiadowe. Śniadania można zamówić z karty menu lub wykupić pakiet śniadaniowy na cały pobyt. Zestaw obiadowy składa się z zupy i II dania.
- Śniadania są serwowane –
godzinę wydania śniadań prosimy ustalać z obsługą najpóźniej w dzień poprzedzający do godz. 20.00.
- Gość zobowiązany jest do zapłaty za pobyt w dniu przyjazdu za ilość noclegów zadeklarowaną przy dokonywaniu rezerwacji apartamentu. Skrócenie pobytu z winy Gościa nie upoważnia do zwrotu opłaty za niewykorzystany pobyt.
- Rezerwacja apartamentu jest jednoznaczna z akceptacją regulaminu i zasad rezerwacji apartamentu.
- Zabrania się wykorzystywania sprzętu RTV znajdującego się w apartamentach do odtwarzania utworów objętych prawem autorskim, do których Gość nie nabył wcześniej praw. W szczególności zabrania się odtwarzania we wskazanej formie utworów twórców należących do organizacji STOART:
lista artystów reprezentowanych przez STOART Związek Artystów Wykonawców http://www.stoart.org.pl/wykonawcy/
Dostawka dla dodatkowej osoby:
- łóżeczko turystyczne –
bezpłatnie.
- dostawka dla dziecka w wieku 4-
12 lat – 20 zł/doba.
- dostawka dla osób powyżej 12 lat –
30 zł/doba.
REGULAMIN
Gość dokonując rezerwacji apartamentu, jednocześnie akceptuje niniejszy regulamin i zobowiązany jest do jego przestrzegania.
KARKONOSZ – apartamenty i pokoje to obiekt świadczący usługi wynajmu apartamentów i pokoi zlokalizowanych w budynku przy ul. Linowej 1 B w Karpaczu, zwanym dalej Obiektem. Obiekt zgłoszony jest do ewidencji obiektów świadczących usługi hotelarskie – w kategorii obiektów nie będących obiektem hotelarskim, [zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych, t.j. Dz. U. z 2011, poz. 432].
I. ZASADY WYNAJMU APARTAMENTÓW.
1.Apartamenty wynajmowane są na doby na turystyczny pobyt krótkotrwały.
2. W apartamencie nie może przebywać większa liczba osób, niż zgłoszona w procesie rezerwacji.
3. Zameldowanie Gości i odbiór kluczy odbywa się w dniu przyjazdu w kawiarence Jagodowy Zakątek (w tym samym budynku – wejście od ulicy)w godz. 16.00 –
4. W przypadku nie przybycia Gości do apartamentu w dniu zakwaterowania do godz. 20, nie poinformowania obsługi o późniejszym przyjeździe, zapłacona kwota zadatku nie podlega zwrotowi, zarezerwowany apartament nie jest zachowany dla Gości z dostępem w kolejnych dniach planowanego pobytu i udostępniony zostaje do wynajmu innym Gościom.
5 Wymeldowanie Gości następuje w dniu wyjazdu w godz. 9.00 –
6. Rezerwacji apartamentu dokonuje się :
–
–
pn –
sb –
–
7. Doba hotelowa w naszym obiekcie zaczyna się o godz. 16.00, a kończy o godz. 11.00 dnia następnego.
8 Wcześniejsze zakwaterowanie możliwe jest w zależności od dostępności apartamentu i musi być uzgodnione z obsługą apartamentów przed przyjazdem.
9. Potwierdzenie wynajęcia apartamentów odbywa się drogą elektroniczną poprzez wymianę wiadomości e-
10. Po dokonaniu rezerwacji i otrzymaniu na podaną przez Klienta skrzynkę e-
11. Pozostała kwota za pobyt regulowana jest z góry w dniu przyjazdu za ilość noclegów zadeklarowaną przy dokonywaniu rezerwacji. Po uregulowaniu należności Gość otrzymuje klucze do apartamentu.
12. Wcześniejszy wyjazd Gościa, z przyczyn niezależnych od właściciela apartamentu, nie uprawnia go do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenie.
13.Jeżeli do apartamentu przyjedzie więcej osób niż to zostało ustalone w rezerwacji „Rezydentowi” przysługuje prawo odmowy zakwaterowania dodatkowych osób lub zakwaterowania ich za dodatkową opłatą, płatną gotówką, pierwszego dnia po przyjeździe do apartamentu.
14. Recepcja znajduje się w kawiarence Jagodowy Zakątek, mieszczącej się w tym samym budynku (wejście od ulicy).
15. Apartamenty Karkonosz nie ponoszą odpowiedzialności względem Gości za za brak wody / gazu / energii elektrycznej, jeżeli brak ten jest spowodowany przerwami w dostawie mediów, przez przedsiębiorstwa przesyłowe.
II. ZASADY ANULOWANIA REZERWACJI.
1. Gość może bezkosztowo anulować rezerwację do dnia , w którym upływa termin na wpłatę zadatku.
2. Anulowanie rezerwacji po dokonaniu wpłaty zadatku nie uprawnia do jego zwrotu.
3. Jeżeli Gość dokonujący rezerwacji apartamentu nie przyjedzie w zaplanowanym terminie i nie poinformuje pisemnie (drogą e-
4. Jeżeli Gość nie dokona wpłaty zadatku w wymaganym terminie to rezerwacja zostaje anulowana.
5. Jeżeli Gość dokona wpłaty zadatku po terminie, a rezerwacja zostanie anulowana to jeżeli jest taka możliwość rezerwacja może zostać przywrócona. Jeżeli rezerwacja nie może zostać przywrócona to Gość otrzyma zwrot wpłaconego zadatku w terminie 7 dni (liczy się data wykonania przelewu) od dnia zaksięgowania wpłaty.
6. Jeżeli Gość w dniu przyjazdu zrezygnuje z wynajęcia apartamentu z przyczyn niezależnych od wynajmującego to zostanie obciążony kosztami zadeklarowanego pobytu.
7. Jeżeli anulowanie rezerwacji nastąpi ze strony Wynajmującego to Gość otrzymuje zwrot wpłaconego zadatku jak i dodatkowo kwotę będącą równowartością wpłaconego zadatku.
III. POSTANOWIENIA PORZĄDKOWE.
1. Gość zobowiązuje się do użytkowania apartamentu wyłącznie w celach turystycznych i nie może oddawać apartamentu w podnajem ani bezpłatne używanie osobom trzecim.
2. W budynku apartamentów jak i w apartamentach obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów. Palenie papierosów możliwe jest wyłącznie w wyznaczonych miejscach lub na balkonach przynależnych do apartamentów. Za złamanie zakazu palenia obsługa apartamentów nałoży karę porządkową w wysokości 200 zł. Osoby palace papierosy zobowiązane
są do niezaśmiecania terenu posesji wypalonymi papierosami.
3. Obsługa apartamentu nie ma prawa bez zezwolenia Gościa wchodzić do wynajętego apartamentu, Prawo wejścia do wynajętego obiektu pozostawia się jedynie w przypadku zauważenia zagrożeń (np. pożar, niezakręcona woda itp.) lub nieopuszczenia w wyznaczonej godzinie apartamentu przez Gości.
4. Gośćie zobwiązani są do opuszczenia apartamentu w dniu wyjazdu do godz. 11. Póżniejsze wymeldowanie możliwe jest wyłącznie po uzgodnieniu z obsługą i otrzymaniu od nich zgody na przełużenie doby hotelowej. Jeżeli Goście nie opuszczą apartamentu w wyznaczonej godzinie obsługa apartamentó będzie upoważniona do wejścia do apartamentu i usunięcia z niego wszystkich rzeczy należących do Gości, zabezpieczenia ich i umieszczenia w pomieszczeniu niedostępnym dla osób trzecich.
5. Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń co do stanu technicznego w momencie wprowadzenia do apartamentu, równoznaczne jest z tym, że apartament został oddany do użytku w stanie nie budzącym uwag i zastrzeżeń Gościa.
6. Zabrania się wykorzystywania sprzętu RTV znajdującego się w apartamentach do odtwarzania utworów objętych prawem autorskich, do których Gość nie nabył wcześniej praw.
W szczególności zabrania się odtwarzania we wskazanej formie utworów twórców należących do organizacji STOART:
lista artystów reprezentowanych przez STOART Związek Artystów Wykonawców http://www.stoart.org.pl/wykonawcy/
7. Gość dokonując rezerwacji oświadcza, że akceptuje poniższą klauzulę:
Oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, na zasadach określonych w ustawie o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. z 2002r. Nr 101 , poz. 926 ze zm.) przez obsługę apartamentów w celu realizacji umowy najmu oraz do otrzymywania newslettera na podany adres e-
8. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w apartamencie nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną lub gazową, niebędących wyposażeniem tych pomieszczeń i mogących wytworzyć zagrożenie pożarowe np. grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych. Zabrania się wnoszenia do apartamentu łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.
9. Przy każdorazowym opuszczeniu pokoju prosimy o sprawdzenie czy jest on zamknięty. Obowiązuje całkowity zakaz wynoszenia z pokoju należących do apartamentu rzeczy (np. ręczniki, koce, poduszki, urządzenia, itd). Prosimy o dbanie o wynajęty apartament, o wyłączanie zbędnego oświetlenia i zakręcanie wody.
10. Wynajęty apartament należy pozostawić w takim stanie, w jakim był w dniu przyjazdu.
11. Obsługa apartamentów zobowiązuje się bezzwłocznie reagować na zgłaszane uwagi i zastrzeżenia odnośnie poziomu usług, funkcjonowania urządzeń oraz czystości i porządku w apartamencie przez podjęcie czynności mających na celu natychmiastowe usunięcie usterek lub braków.
12. Za zniszczenie bądź uszkodzenie ścian lub wyposażenia apartamentu, powstałe w czasie pobytu z winy Gościa lub z winy odwiedzających go osób, Gość ponosi całkowitą odpowiedzialność i zostanie obciążony kosztami napraw oraz dodatkowymi opłatami, m.in. kosztami transportu i obsługą pracowników. Za powstałe zniszczenia Gość jest odpowiedzialny finansowo, a nie rzeczowo –
14.Za zgubienie kluczy do apartamentu Gość ponosi opłatę w wysokości 100 PLN.
15. W cenę wynajmu apartamentu nie jest wliczona codzienna obsługa porządkowa.
16. Umowa najmu apartamentu nie obejmuje dodatkowego sprzątania, dodatkowej wymiany pościeli i ręczników, wypożyczenia łóżeczka dziecięcego, pobytu zwierzęcia oraz kosztu parkingu i przewozu Gości. Apartamenty nie są zaopatrzone w środki higieniczno – sanitarne, środki czystości i gospodarstwa domowego oraz drewno do kominka. Ich brak nie może być podstawą do roszczeń wobec Apartamentów Karkonosz. Środki takie mogą być udostępniane w ilości określonej przez Apartamenty Karkonosz wyłącznie na zasadzie dobrowolności.
17. W przypadku, gdy Gość w sposób znaczący narusza spokój i/lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi.
18. obsługa apartamentów zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia Gościowi pobytu w apartamencie i nie jest wówczas zobowiązana do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.
19. W apartamentach zabrania się organizowania hucznych imprez, zagłuszających ciszę nocną i przebywania Gości z zewnątrz po godz. 23.00.
20. Siła wyższa.W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajowymi środkami, Wynajmujący rezerwuje sobie prawo zaproponowania Najemcy lokalu zastępczego. Wynajmujący ma prawo, w przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej odstąpić od umowy. Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste Najemcy lub jego majątku, z powodów niezależnych od Wynajmującego, nie będzie mogło być zagwarantowane.
21. Spowodowanie nadmiernych zabrudzeń, doprowadzenie lokalu do rażącego nieładu, pozostawienie plam na kocach, narzutach, firanach, zasłonach, dywanach, fotelach,etc., uszkodzenie ścian, mebli lub innych elementów wyposażenia spowoduje naliczenie opłaty w wysokości 200 zł.
IV. PARKING1.Do każdego apartamentu przypisane jest 1 miejsce parkingowe. Na terenie parkingu mogą być zaparkowane wyłącznie samochody będące własnością zameldowanych Gości.
2. Na terenie posesji obowiązuje bezwzględny zakaz parkowania samochodów nie należących do Gości apartamentów i obsługi. Za zaparkowane auto nienależące do Gości apartamentów będzie pobierana opłata w wysokości 100 zł za godzinę płatną bezpośrednio po zaparkowaniu samochodu w kawiarence Jagodowy Zakątek (wejście od ulicy w tym samym budynku) Jeżeli właściciel lub osoba użytkująca samochód nienależący do Gości apartamentów nie uiści opłaty za zaparkowanie samochodu na terenie prywatnym mimo iż wiedział o tym, że parkowanie jest płatne (tablica informacyjna przy wjeżdzie na teren posesji) zostanie ………….. na podstawie Art. 121. §2 Kodeksu wykroczeń
V. POBYT ZWIERZĄT
1. Obiekt akceptuje pobyt zwierząt, jeżeli nie będą one hałaśliwe i nie będą przeszkadzać innym Gościom. Goście z psami zobowiązani są do sprzątania nieczystości po psach z terenu obiektu i z terenu wokół niego. W przypadku nie posprzątania nieczystości po swoich psach obsługa nałoży na Gościa karę porządkową w wysokości 100 zł.
2. Posiadacz psa jest odpowiedzialny za szkody wyrządzone przez zwierzę i zostanie pociągnięty do odpowiedzialności materialnej za wyrządzone przez psa szkody.
3. Za pobyt zwierząt pobierana jest opłata –
VI. PRZEPISY KOŃCOWE
1. W przypadku ewentualnych sporów mogących wyniknąć z działań nie ujętych w niniejszym regulaminie, zastosowanie mają przepisy polskiego Kodeksu Cywilnego.
2. Dodatkowe sprzątanie. Na życzenie Gości możliwe jest skorzystanie z usługi sprzątania apartamentu wraz z wymianą pościeli i ręczników. Koszt dodatkowej usługi wynosi 50 zł dla apartamentu jednopokojowego i 70 zł dla apartamentu dwupokojowego.
Zamówienie usługi dodatkowego sprzątania należy złożyć na 1 dzień przed dniem wykonania usługi.
3. Zdjęcia i filmy wykonane w apartamencie, na których widoczne jest wyposażanie apartamentów, nie mogą być udostępniane publicznie przez Gości bez pisemnej zgody osoby wynajmującej. Zakaz ten dotyczy w szczególności zdjęć na których widoczne są ślady użytkowania przez Gości wraz z ich rzeczami osobistymi i umieszczania ich na portalach społecznościowych.
VII. REKLAMACJE
1. W razie zaistnienia nieprawidłowości Gość ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 14 dni od ich wystąpienia.
2. Reklamacje, skargi i wszelkie zażalenia należy przesyłać na adres Apartamenty Karkonosz, ul. Linowa 1 b, 58-
3. Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie 30 dni roboczych od jej otrzymania. Gość zostanie niezwłocznie powiadomiony drogą pocztową lub e – mailową o sposobie jej rozpatrzenia.
VIII. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z przepisami prawa informujemy, że Administratorem Państwa Danych Osobowych przekazanych w związku z dokonaniem przez Państwa rezerwacji apartamentu w obiekcie APARTAMENTY KARKONOSZ w KARPACZU, Administratorem Państwa Danych Osobowych jest Anna Morzyszek-Walaszczyk, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą GOLDEN EVENTS GRUP z siedzibą w Karpaczu (kod 58-540), przy ul. Linowej 1 B, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju, NIP 7272674897
Oznacza to, że Państwa Dane Osobowe są przetwarzane przez firmę GOLDEN EVENTS GROUP Anna Morzyszek-Walaszczyk w związku z dokonaniem rezerwacji apartamentu w obiekcie APARTAMENTY KARKONOSZ w Karpaczu, przy ul. Linowej 1 B oraz zgodnie z przepisami prawa.
DANE OSOBOWE PRZETWARZANE SĄ W CELU:
– przyjęcia i realizacji rezerwacji apartamentu,
– realizacji reklamacji
– realizacji umowy dostawy usługi noclegowej
– marketingu bezpośredniego – przetwarzane będą do czasu zgłoszenia sprzeciwu
przez osobę, której dane dotyczą;
DANE OSOBOWE będą przechowywane przez administratora do momentu zgłoszenia sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą. Dane osobowe będą usuwane najwcześniej 7 dni po zakończenia realizacji usługi (licząc od dnia wymeldowania). Sprzeciw należy przesłać na skrzynkę e-mail: apartamentykarkonosz@gmail.com
Chcąc pozostać w zgodzie z zasadą minimalizacji danych osobowych na gruncie RODO na potrzeby przyjęcia rezerwacji Administrator gromadzi i przechowuje następujące dane:
– Imię i nazwisko
– nr telefonu
– adres poczty elektronicznej e-mail
Na potrzeby realizacji umowy najmu apartamentu i realizacji ewentualnych roszczeń i wystawiania faktur VAT dodatkowo Administrator będzie gromadził następujące dane:
– adres miejsca stałego zamieszkania
– adres do doręczeń
– nr PESEL